úterý 26. srpna 2014

Nástěnka Krok za krokem s Ferdou Mravencem

      Konečně jsem se mohla dnes podívat na to, co jsem si před prázdninami vytvořila v hlavě :-)







      Celý školní rok nás bude doprovázet Ferda Mravenec. Sháněla jsem materiál, obrázky, tiskla, kopírovala, psala a tento týden proměňujeme třídu z bitevního pole na útulné a podnětné prostředí pro děti 5 - 7 let.
      Dnes jsem se pustila do uvítací nástěnky.
      Mraveniště je z tvrdého kartonu. Cestičky jsou z měkkého papíru. Mravence jsem vytiskla, podlepila tvrdým papírem a nalepila na mraveniště. Pak už jed dolepila obálky, do kterých budu vkládat názvy týdenních bloků.
     Pro děti mám připravenou motivační pohádku, hry, výtvarné činnosti a vlastně už se těším až to s dětmi prožijeme a na jejich reakce. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat