čtvrtek 26. června 2014

Letní čtení

Milé kolegyně, než nám začnou prázdniny, buď doslova, nebo alespoň prázdninový provoz ve školkách :-) ráda bych Vám doporučila pár zajímavých knih ke čtení. Za celý rok toho načteme spoustu. Pedagogické literatury máme kolem sebe dost, odborných časopisů, článků také a tak si myslím, že je na čase se odměnit a ponořit se do něčeho méně náročného. 
Určitě máme každá z nás své TOP tituly, po kterých rády znovu sáhneme.
Dnes bych Vám ráda představila knížku od rakouské autorky.

Susanna Kubelka.
Madame dnes přijde později
Příběh vídeňské architektky ve středním věku, která se rozhodla žít v Paříži. Zde se zamiluje a později provdá. Manžel ji však zklame svým plytkým chováním a ona svou situaci řeší temperamentním způsobem.

Knihu jsem četla 3x a věřím, že se k ní ještě mnohokrát vrátím. Líbí se mi, jak autorka popisuje Paříž, jak se hlavní hrdinka Tizia se svým vídeňským temperamentem chopí situace a řeší ji po svém. Nenechá si nic líbit a spřádá plány jak se svému nevěrnému muži pomstí. Prožívá úsměvná dobrodružství a to vše s grácií, jemností a šarmem. Nechybí osudové setkání a šťastný konec. Pro mě je to knížka na léto stvořená!

2 komentáře:

  1. Od Susanny Kubelka jsem četla dvě knížky - Začínám znovu a Konečně přes čtyřicet, ty se mi moc líbily. Začala jsem i Ofélie se učí plavat, ale ta mě moc nebavila.
    Díky za tip na letní čtení.
    Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Máte pravdu, tak mě taky moc nezaujala :-)
    Brzy napíšu další tipy
    Hezký den!

    OdpovědětVymazat