pondělí 30. června 2014




Tak nám venku prší...a co se dá dělat při takovém počasí? Můžeme toho dělat spoustu... uklízet, zavařovat, balit děti na tábory, ale když tohle všechno máme (a klidně i když nemáme) tak je stejně nejlepší zalézt si někam, kde nás nikdo neruší a číst si.
Já jsem bleskurychle dočetla tuto knížku, kterou jsem si koupila za odměnu! Ukončila jsem první ročník navazujícího magisterského studia. Když jsem viděla autorku, tak nebylo o čem přemýšlet. Nezklamala. Přinesla mi přesně to, čeho jsem měla málo. Vtipné, šmrncovní počteníčko! S dobrým koncem samozřejmě.
Začátek nepřekvapí, rychle se to "rozjede" a pak se to nese ve stejném duchu...."seberete seneberete.... " "serozvede senerozvede" až na konci knížky to dopadne tak, jak má. A protože hlavní hrdinka mi je moc sympatická, tak se to četlo jedním dechem... Za mě tedy palec nahoru!
A jednou se do té Paříže musím opravdu podívat!

Žádné komentáře:

Okomentovat