sobota 21. června 2014

Něco o mě

Zdravím Vás,
ráda bych se představila. Jsem učitelka v mateřské škole a jsem jí ráda. Mám osmiletou praxi.
Ale jsem také matka, manželka, dcera, přítelkyně, sousedka,... Proto bych zde ráda sdílela své radost i starosti všedních i svátečních dnů. Chci říct, že učitelka v mateřské škole, je také normální člověk, i když občas poznamenaný svou profesí :-)
Přiblížil se konec školního roku a já už opravdu melu z posledního. :-) Ale zároveň už mi v hlavě naskakují nápady na příští školní rok.
Zajímalo by mě, jak to máte Vy, ostatní učitelky. :-) jak se Vám učí, jak se těšíte do práce, co Vám dělá radost, co naopak těžkou hlavu.
Také by mě zajímalo, jak rodiče pohlíží na nás, učitelky, co od nás očekávají, s jakými pocity nám poprvé předávají děti do péče a s jakými se pak po letech loučí.

2 komentáře:

  1. Dneska jsem narazila na Váš blog... Je úžasný! Dočetla jsem až sem, na konec. Přidávám do oblíbených a doufám, že budou přibývat další články :) Přeji krásný sobotní den!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za milá slova! Články budou :-) Hezkou neděli!

    OdpovědětVymazat